Kontakt

WOODOO CZ s.r.o.
Zenklova 486/8
180 00 Praha 8
+420 602 354 621
+420 602 311 159
info@hostingpoint.cz

Společnost zapsaná v Obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 169530.
IČO: 24730688.

Technická podpora
+420 602 311 159
hotline@hostingpoint.cz

Poptávkový formulář

Nevybrali jste si?

V tom případě neváhejte použít poptávkový formulář.
Jeho vyplněním nám zašlete Vaše specifické požadavky a my Vám v co nejkratší době zpracujeme nezávaznou cenovou nabídku.

obrazek
obrazek
obrazek

ADMINISTRACE WEBHOSTINGU:

  • Co je to "váš účet"?

    Jedná se o přístupové jméno a heslo k tzv. ovládacímu panelu, kterým ovládáte pomocí internetového prohlížeče parametry vašeho účtu. Na výběr je mnoho jazyků včetně českého. K dispozici je zde onLine demo tohoto panelu.
    Login: client
    Heslo: demo
    Přístupové údaje obdržíte na vámi zadaný e-mail při objednávce nejpozději další pracovní den po té, co bude na náš účet připsána příslušná částka z výzvy k úhradě (Výjimkou je, pokud si budete přát, abychom parametry vašeho účtu spravovali za vás. Potom vám budeme zasílat pouze informace o nastavení přístupových údajů k požadovaným e-mail schránkám nebo FTP účtům). Zároveň vám vystavíme fakturu - daňový doklad za objednané služby.
  • Jak fakturujeme?

    Pokud si u nás objednáte některou z předpřipravených variant webhostingu, nebo se domluvíme na individuálních parametrech, vystavíme výzvu k platbě, kterou je zatím možné platit jen převodem. Služby fakturujeme vždy na 1 kalendářní rok dopředu v měsíci lednu. Pokud služba vznikne v průběhu roku, fakturujeme zbylý počet měsíců do konce roku a následující rok v lednu zasíláme již výzvu k platbě na celý kalendářní rok.

  • Nastavení emailových účtů: postup.

PARAMETRY WEBHOSTINGU:

  • Co znamená počet domén?

    Je to maximální počet domén, které můžete použít pro svoji WEB prezentaci nebo pro své e-mailové adresy. Pokud si vyberete např. variantu STANDARD, můžete ve svém účtu nastavit až 3 domény pro Vaše WEB stránky (např. www.mojefirma.cz , www.mojefirma.eu a www.mojefirma.com) a stejný počet domén můžete použít pro vaše email adresy (např. pro centrálu v CZ @mojefirma.cz a pro zbytek světa @mojefirma.com).
  • Jak se počítá prostor pro WEB prezentaci?

    Je to celkový prostor pro všechny vaše WEBové prezentace a databáze a logy dohromady. Sami si můžete ve svém účtu nastavit jednotlivé prostory.
  • Co je to subdoména?

    Jedná se v podstatě o další název adresy vaší WEB prezentace. Například www.mojefirma.cz může mít také název adm.mojefirma.cz nebo secure.mojefirma.cz. To se někdy hodí programátorům vašich stránek pro zpřehlednění prezentace a směrování návštěvníků do určitých sekcí stránek podle subdomény.
  • Počet FTP uživatelů a kdo to je?

    Jedná se o účet se jménem a heslem, kterým můžete vy nebo vaši programátoři pomocí FTP spravovat obsah vaší WEB prezentace, stahovat záznamové soubory (tzv. logy). Můžete např. nadefinovat jednoho hlavního FTP uživatele, který bude mít možnost spravovat vše a další, kteří již budou mít práva zasahovat jen do těch prezentací nebo částí, které jim sami určíte. Je to výhodné, pokud máte více WEB prezentací a každou z nich spravuje jiný programátor/firma.
  • Proč mám mít databáze?

    Používání databází k ukládání dat je dnes v podstatě nezbytnost pro každou běžnou WEB prezentaci. Je zároveň vhodné, aby každá prezentace měla svoji vlastní databázi. S vlastními přístupovými údaji.
  • Co je PHP?

    PHP je scriptovací jazyk, který se používá při tvorbě nestatických WEBových prezentací. Např. když na stránkách používáte formuláře, nebo databáze.
  • Jak se počítá prostor pro e-mailové schránky?

    Je to celkový prostor pro všechny vaše e-mail schránky. Sami si můžete ve svém účtu nastavit, jak která stránka smí být maximálně veliká a prostor tak mezi ně rozdělit.
  • Co je to další název schránky (alias)?

    Alias neboli přezdívka je další e-mailová adresa pro určitou e-mail schránku. Např. ke schránce jmeno.prijmeni@mojefirma.cz můžete přidělit alias reditel@mojefirma.cz nebo další. A e-maily adresované na kteroukoli z těchto adres budou docházet do jedné příslušné schránky. Je to vhodné pokud se na určitých pozicích ve firmě mění jejich obsluha.
  • Co je stahování zpráv z externích schránek?

    Máte možnost nadefinovat periodické stahování e-mailů a jejich ukládání do vybraných schránek z jiných serverů, než je náš webhosting. Např. pokud máte historicky schránky na seznamu atp. a nechcete ručně kontrolovat, jestli vám tam přišel nový email, máte možnosti si ve svém účtu nastavit stahování zpráv do své schránky, kterou běžně používáte a ušetřit si tak čas a práci.
  • Co je konfigurace antispamu?

    Ve variantách STANDARD a PROFI máte možnost definovat vlastní antispamová pravidla podle vašich specifických potřeb. Dále vytvářet vlastní blacklisty a whitelisty, tedy seznamy e-mail adres od kterých vám nikdy zpráva nepřijde a naopak od kterých vám přijde, i když bude mít povahu spamu.
  • Co se myslí položkou antivir?

    Náš poštovní server používá antivirové řešení, které zkontroluje každou zprávu, než je uložena do vašich e-mailových schránek. Antivir obnovuje své virové definice automaticky každé 4 hodiny. To ale neznamená, že je 100% účinný. Důrazně doporučujeme při otevírání zpráv dbát zásad používání e-mailu a hlavně mít na svém počítači nainstalován vlastní funkční antivir!
  • Co je backup?

    Pokud zvolíte variantu PROFI, tak je váš účet 1x denně zálohován a může být na vyžádání den zpětně obnoven. Nebo jen některá jeho část. Např. jedna z WEB prezentací, některá e-mail schránka atp.
  • Co je SSL (vlastní IP adresa)?

    Ve variantě PROFI můžete mít přidělenu vlastní IP adresu WEB serveru a na ní provozovat WEB pod zabezpečeným/šifrovaným protokolem HTTPS. K tomu je potřeba mít vystaven vlastní SSL certifikát s klíčem. Jeho získání a vystavení vám rádi zprostředkujeme.
  • Co je to crontab (periodické spouštění skriptů)?

    Jedná se o službu, která vám v určitých časových intervalech (minimálně 5 min.) umožní automaticky spouštět program v rámci vaší WEB prezentace. Např. automatické ukládání dat do databáze, automatické změny stránek atp.